سرخط خبرها

ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی؛ کلاس‌ها مجازی امتحانات حضوری

  • کد خبر: ۱۷۵۶۱۲
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی؛ کلاس‌ها مجازی امتحانات حضوری
کلاس‌های ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به صورت مجازی و با کیفیت پایین در حال برگزاری است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی اعلام کرد که کلاس‌های ترم تابستان این دانشگاه به خاطر گرمای هوا و تذکراتی که شرکت برق به دلیل مصرف بالای برق به دانشگاه داده بود، پس از مکاتبات با سازمان و کسب تکلیف، دروس نظری ترم تابستان در ۱۰ جلسه کلاس‌ها مجازی برگزار شود و باقی جلسات و همچنین دروس عملی و نظری-عملی حضوری برگزار خواهد شد، اما امتحانات طبق تقویم آموزشی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

این تصمیم در راستای صرفه‌جویی مصرف برق و انرژی در تابستان گرم ۱۴۰۲ بسیار مطلوب است، اما با توجه به اینکه کلاس‌های این مرکز آموزش عالی با نازل‌ترین کیفیت در حال برگزاری است موجب نارضایتی دانشجویان شده است.

 در آغاز هفته دوم ترم تابستان همچنان سامانه‌ها و نرم‌افزار‌های کلاس‌های مجازی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با مشکلات صوت، تصویر و... روبه‌روست. ناگفته نماند که شهریه‌های این دانشگاه هر ترم با افزایش روبه‌روست.

پس از گذشت یک هفته و طی تماس با پشتیبانی می‌گویند: تا پایان این هفته زیرساخت‌ها به‌روزرسانی و مشکلات حل می‌گردد این در حالی است که زمان زیادی برای برگزاری کلاس، امتحان، ثبت نمرات و انتخاب واحد ترم بهمن باقی نمی‌ماند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->